Tuesday, September 20, 2005

Alles een beetje bijgewerkt :-)

Gisteren ben ik terug gekomen uit Ierland, daar heb ik een fijne tijd gehad. Ik heb daar ook een aantal biljetten gevonden en in een internet cafe ingevoerd. Tot mijn spijt zag ik toen dat niemand biljetten van mijn gevonden had. Gisteren had ik mijn mail gecheckt en daar kwam ik twee berichten tegen dat op de 18de twee van mijn biljetten terug zijn gevonden. 1 door ans en 1 door Carnager, die zag een biljet van me in Leeuwarden waar ik een URL had opgeschreven. Carnager is er fanatiek mee bezig en heeft het biljet naar Amsterdam gebracht waar hij/zij andere biljetten gaat invoeren.

Ik heb nu in totaal 80 Ierse biljetten ingevoerd. Als ik op de Ierse stand ga kijken dan kom ik met mijn 80 biljetten op de 63ste plaats. Ierland is niet zo fanatiek met invoeren.
Misschien komt er nog een hit uit, maar denk van niet. Ierse hits zie je niet zoveel

No comments: