Friday, February 18, 2005

Hit na rustdag

Gisteren had ik geen hit. Dat was een beetje tegenvallen. Je begint aardig te wennen aan de dagelijkse hit :-)
Ik heb mijn 'dagelijkse hit'opgeofferd en geschonken aan Rufes, iemand die hier in de buurt woont. Het was zijn eerste hit.

Vandaag ben ik thuis gekomen, eerst even naar mijn mail kijken. misschien zit er wel een hit bij, maar helaas er was geen mailtje bij.

Dan maar de biljetten invoeren. Dit doe ik met behulp van plakken en knippen. Ik voer de biljetten namelijk in op mijn werk, gebruik daar exel voor. Deze gegevens stuur ik op via de e-mail. Thuis aangekomen is het een kwestie van plakken en knippen om de biljetten in te voeren.
Vandaag zat er een hit bij. Van FVS, die onder andere ook verschillende Stats bijhoud.

Het was al mijn tiende hit van Februari en de 16de van het jaar.
Februari is tot nu toe mijn topmaand qua hits


Ik moet de link van EBT warm houden, want daar kan ik referers mee krijgen. vandaar dat ik hem nog een keer laat zlen





No comments: