Wednesday, February 16, 2005

Drie hits op 1 dag

Thuisgekomen van het werk kwam Cornjac me feliciteren met mijn twee hits.
Iemand had waarschijnlijk de link gelezen die ik in het begin nog al eens op een biljet schreef. Hij/zij heeft maar 1 biljet ingegeven en was gelijk een hit.
Dat biljet was meer dan 550 dagen onderweg.

Het andere biljet was 14 dagen onderweg in is helemaal naar duitsland toe gegaan.

Als ik hits heb dan ga ik gelijk mijn statistieken bijwerken.

Via de EBT forum ben ik in contact gekomen met IRC #ebt.nl is de hollandse room.
Toen ik mijn Statistieken af had, ging ik me weer een beetje richten op de IRC.
Ralf (Die alles in de gaten heeft) zij toen dat ik weer een hit had. Ik dacht eerst dat hij een geintje maakte. Maar nee hoor, het was waar.

Dat was dus de derde hit van vandaag en moest ik weer mijn stats bijwerken :-)

No comments: