Monday, January 31, 2005

Kabel is ook niet alles

Hier ben ik weer. Was hier al eerder aan het typen toen plotseling de TV op blauw ging. De computer was ook niet meer online. Ik zit namelijk op de kabel.

Na een klein half uurtje deed de TV het weer, de verbinding met de computer duurde een beetje langer. Ik heb het overleeft :-)


Wat ik wilde vertellen was dat ik mijn oom en neef via Yahoo had gesproken.
Ik had gezegt dat ik een mailtje had gekregen van Lucy met betrekking tot mijn Family Tree.

Ik had gelijk gevraagt waar mijn neef's website was gebleven. Hij was nog aanwezig, maar hij had onderhoud gedaan aan de server, vandaar dat ik hem niet kon berijken.

Vandaag maar een mailtje gestuurd naar Lucy, met het adres waar ze een meer up to date gegevens van haar familie kon vinden

Dit is de site http://sobac.com/family/genealogy/ged2html/surnames.html

No comments: