Saturday, January 29, 2005

Genealogy

Van de week een mailtje gekregen van Lucy Jonkman uit Canada.
Dat is interesant want Oom, tante neef en nicht met diezelfde achternaam wonen ook in Canada

Lucy was op mijn homepage gekomen en was beland bij de Genealogy gedeelte.
Dit is de gedeelte waar ik probeer een uiteenzetting te geven van mijn familie / stamboek.
Zij en haar familie waren er in vermeld.

De family-tree is opgezet door mijn neef in Canada, en als ik goed gekeken heb is dat ook haar neef :-)

Mijn neef had via www.sobac.com een website waar hij de family-tree heeft opgezet. Mijn gegevens zijn daar ook in verwerkt en ik had dezelfde gegevens als hij.

Lucy had gevraagt of ik de family=tree nog bijhield en of ik nadere gegevens wilde hebben. Nu ben ik weer op zoek gegaan naar de site van mijn neef, maar ik kan hem nergens meer vinden.

Als ik hem weer online zie komen via Yahoo moet ik er maar eens naar vragen

Nadere berichtgeving volgt :-)

No comments: